Tamaris to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek obuwniczych w Europie, będąca częścią grupy Wortmann. Producent stawia na przestronność i kreatywną wyobraźnię projektantów, którzy inspirują się aktualnymi trendami mody. W ofercie marki znajdują się różnorodne rodzaje obuwia, takie jak klapki, sandały, czółenka, półbuty, botki i kozaki. Niemiecka precyzja i najnowsza technologia produkcji gwarantują trwałość na wiele lat.
Nowe kolekcje wyróżniają się kolorowymi akcentami i paletą barw co tworzy oryginalne modele o ekstrawaganckim wzornictwie. W ofercie znajdziemy półbuty, trampki, klapki, sandały, każde z odważnym i fantazyjnym akcentem, jednocześnie zachowujące subtelną elegancję. Dla dodatkowego komfortu buty wyposażone są w miękkie wkładki typu TOUCH it oraz obcasy z amortyzatorami ANTi Shock.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.